תוכנה לניהול מרפאה: הכירו את המערכת של תפנית

ניהול מרפאה מכיל בתוכו אוסף של פעולות מגוונות שצריך להקפיד לבצע בצורה מיטבית במהלך השגרה. מרפאה היא מקום שמקיים פעילות אינטנסיבית ומורכבת, שכוללת פרטים רבים בעלי חשיבות גבוהה במיוחד לאלה שזקוקים לשירותיה. אבל איך בדיוק עושים זאת? איך מצליחים לנהל את המרפאה בצורה המיטבית, שגם תספק שירות ברמה גבוהה וגם תשמור על הסדר ולא תגרום לצוות הרפואי ללכת לאיבוד? במאמר זה נערוך לכם היכרות עם מערכת תפנית של חברת מטריקס ונבין הכול.

הצורך בפתרון ייעודי

ניהול מרפאה מורכב ממשימות שניתן למעשה לחלק לשני סוגים. הסוג הראשון כולל משימות ניהול כלליות שיש בכל עסק, כמו ניהול כספי, ניהול משאבי אנוש וניהול לקוחות. הסוג השני כולל משימות שייחודיות למרפאות ולעסקים מנהלתיים, כמו למשל ניהול זימון תורים והזמנת תרופות שעומדות בתווי תקן מסוימים. בסך הכול מדובר בשילוב של לא מעט משימות ותחומים שמחייבים ניהול ברמה גבוהה ותשומת לב מרבית, ומערכת ERP, כדוגמת תפנית של חברת מטריקס, מספקת פתרון כולל ויסודי.

למה דווקא תפנית?

כדאי לכם לבחור דווקא במערכת תפנית מהסיבות הבאות:

  • מוצר של מטריקס: מטריקס היא חברת טכנולוגיה מהבולטות בארץ, והיא ותיקה ומוערכת. החברה מפתחת את המערכת כולה במקום אחד, מה שנותן לה יתרון בתחומה.
  • מערכת ERP מותאמת: מערכת תפנית מותאמת מראש למגוון מגזרים עסקיים בשוק הישראלי, כולל ניהול מרפאות. היא למעשה הפתרון האידיאלי בתחום, כי היא חוסכת מכם את הטרחה וההוצאות של ביצוע כל ההתאמות בעצמכם.
  • מוצר ותיק: תפנית נמצאת בפיתוח מתמשך המתפרס על יותר משני עשורים, כלומר – זהו מוצר שעבר שיפורים, תיקונים והתאמות רבות, וכיום הוא בגרסה המיטבית שלו.
  • קישור למערכות צד ג': ניתן לחבר את המערכת למערכות אחרות באמצעות API מובנה, שכולל כמאה ממשקים למערכות שונות ולמגוון סוגי מכשירים. זה גם יאפשר לכם לקבל ממטופלים את הנתונים על ביטוח הבריאות שלהם בקלות ובמהירות.

 

 

ניהול תורים כדוגמה

כמו מוצרי ERP רבים, תפנית מורכבת מאוסף של מודולים שכל אחד מהם מטפל בדבר אחר. ניקח את מודול ניהול התורים כדוגמה לאופן שבו מערכת כזו יכולה לעזור לניהול מרפאות ונראה מהן התכונות העיקריות שהוא מציע:

  • ממשק גרפי: מערכת גרפית שדרכה מבצעים את ניהול זימון התורים.
  • הקלה על זימוני התורים: מערכת ניהול התורים מבטיחה תפקוד יעיל ככל הניתן.
  • שליחת התראות למטופלים: תכונה שמשפרת את רמת השירות ואת שביעות רצון המטופלים. המטופלים יכולים לקבל התראות על תורים שקבעו לבדיקה אורתופדית של פלטפוס, לבדיקה של בעיות עור אצל מומחים וכן לתורים שגרתיים אצל רופאי משפחה.

מה עוד כוללת מערכת תפנית?

בין המודולים השונים של תפנית תמצאו גם את המודולים השימושיים הבאים:

  • מודול ניהול פיננסי: עוזר לניהול השוטף בכל מה שקשור לתחום הפיננסי של המרפאה. מאחר שתפנית פותחה בארץ, מודול זה מותאם היטב לכל הדרישות המקומיות והחוקים. המודול יאפשר לכם לנהל ספר ראשי, ספקים ותשלומים, לקוחות וגבייה, התאמות בנקים, התאמת כרטיסי אשראי, דו"חות כספיים ועוד. הוא יסייע לבצע ניהול תקציב ביעילות, וכן מעקב ובקרה תקציבית.
  • מודול לוגיסטיקה: מודול אשר מרכז פעולות כגון ניהול הזמנות, ניהול רכש, ניהול פריטים שונים, העברת מסמכים דיגיטליים וקליטת חשבוניות באמצעות פורטל ספקים.
  • מודול ארכיון: את כל המסמכים הדיגיטליים החשובים תוכלו לשמור באופן מסודר בארכיון דיגיטלי. המערכת גם תסייע לכם להמיר מסמכים פיזיים לפורמט דיגיטלי, כולל יכולת סריקה מהירה של מסמכים רבים. מודול הארכיון עושה זאת תוך קישור המסמכים לישויות שונות במערכת כחלק מהאינטגרטיביות שכוללים כל חלקי המערכת.

לסיכום

פעילויות של ניהול ותחזוקה של מרפאה עלולות להיות מסורבלות ומתישות, וחשוב לא להתפשר על איכות הניהול שלהן בפרט ושל המרפאה בכלל. הקלו על עצמכם ועל ניהול המרפאה שלכם ובחרו את מערכת תפנית לניהול מרפאות, כדי שתוכלו לקבל את הטוב והיעיל ביותר הקיים בשוק.

שאלות? אנחנו כאן לענות

מאמרים נוספים באותו נושא

נגישות